Column web
Bedrijven

Samenwerken met een professioneel internetbureau | Zicht Online

Onze interactieve inhoud: Uhuru’s B2B Strategie Quiz
Bij Uhuru gebruiken we een B2B Strategie Quiz als Top of the Funnel aanbod. Zoals u al eerder onderzocht heeft, is de quiz een goede manier om een interactieve en informatieve bron voor prospects in B2B-bedrijven te adverteren.

Maakt u deel uit van een Strategisch Marketing Team?

Dit artikel is geschreven door Zicht Online, een full service internetbureau uit Rotterdam.

De meesten van u hebben waarschijnlijk net ja gezegd…. maar slechts 5% van u vertelt de waarheid. Doe deze korte quiz met 25 vragen om uit te vinden waar uw marketinggroep in het STAR (Strategisch – Tactisch – Actief – Reactief) Spectrum valt. De enige manier om een level-up te maken is om te weten vanaf welk niveau je eigenlijk begint!

Het duurt slechts 5 minuten!

Het promoten van deze quiz via LinkedIn Ads stelt ons in staat om eerder in de aankoopreis leads aan te trekken en activeert zo een kans voordat ze zelfs maar op zoek zijn naar een provider. Daarom vermijden we een competitieve verkoopsituatie.

De volgende beelden zijn slechts een kleine greep uit het begin van de quiz. Er zijn nog een aantal pagina’s waar dit vandaan komt, maar je krijgt het idee. U zult genoeg vragen willen stellen om uw lezer of prospect ertoe aan te zetten om zoveel informatie aan te bieden als u denkt dat het nodig is om hen in de toekomst mogelijk te helpen.

U streeft ernaar om ze te krijgen wat u denkt dat ze nodig hebben, wat u denkt dat ze het meest waardevol zullen vinden – aangepast aan elke individuele consument of bedrijf.

Het verzamelen van informatie is belangrijk voor elke marketingstrategie en je zult nodig hebben om een aantal samen te stellen voor de persoon, moeten ze ervoor kiezen om een klant te worden onderaan de lijn – dat wil zeggen, na te zijn gegaan door middel van uw zorgvuldig, doelbewust gemaakte interactieve inhoud.

Veel marketeers zijn bekend met Facebook retargeting advertenties waar je in de eerste plaats gericht op mensen die uw website hebben bezocht met advertenties die hen in staat zullen stellen om een product of dienst te kopen – waardoor, uiteindelijk, het omzetten van hen in een klant.

Wat veel mensen zich niet realiseren is dat er voor de marketing van e-commerce websites, is er een veel geavanceerdere en beter presterende manier om dit te doen.

In deze gids leert u precies hoe u de beste strategieën voor e-commerce Facebook-advertenties voor uw bedrijf kunt implementeren.

Met deze Facebook-advertentiestrategieën beschikt u over de tools om te controleren welke producten uw potentiële klanten zien, welke producten uw huidige klanten zien en om producten te tonen die zijn afgestemd op hun interesses – of ze nu wel of niet op uw website zijn geweest, helemaal niet.

Als u een e-commerce website hebt bezocht en naar een specifiek product hebt gekeken en vervolgens naar Facebook hebt gekeken, hebt u misschien interessant genoeg een advertentie voor dat specifieke product gezien. Of als u iets aan uw winkelwagentje hebt toegevoegd dat u nooit met de aankoop hebt doorlopen, ziet u een advertentie die u terugverwijst naar de kassa.

Bekijk de website van het internetbureau Zicht Online voor meer informatie.

Deze e-commerce Facebook advertenties hebben de neiging om belangrijke conversies op te leveren – er is een overvloed aan case studies die dit ondersteunen. Het duurt enige setup, maar als je eenmaal klaar bent met het proces, zullen deze advertenties werken voor u op een geautomatiseerde manier.

Er zijn verschillende stappen in het proces, en elk is belangrijk in het succesvol uitvoeren van uw e-commerce Facebook advertentie strategieën, zodat ze brengen in de verkoop. Kortom, uw plan zal gaan als volgt:

Creëer een productcatalogus voor uw e-commerce Facebook-advertenties
Creëer een productfeed voor uw Facebook-advertentiestrategieën
Plan een targeting strategie voor uw e-commerce Facebook-advertenties
Setup upsell en cross-sell campagnes als onderdeel van uw Facebook-advertentiestrategieën
Ontwerp en plan de e-commerce Facebook-advertenties op Facebook en plan de advertenties voor de e-commerce
Controleer en wijzig uw Facebook-advertenties en pas ze aan
Laten we beginnen met ervoor te zorgen dat u deze cruciale elementen van een succesvol marketingplan heeft – of krijgt – en dat u deze kritieke elementen van een succesvol marketingplan op zijn plaats hebt!

PROTIP: We hebben ook een Facebook Marketingstrategie: Voor gevorderde marketeers & een volledige gids voor het ontwikkelen van een effectieve eCommerce strategie.

 

Stap 1: Het opstellen van uw productcatalogus
Het eerste wat we zullen bespreken voor onze Facebook-advertentiestrategieën is het proces van het creëren van uw productcatalogus.

Het maken en uploaden van uw productcatalogus is een groot deel van de hele procedure van het maken van e-commerce Facebook-advertenties.

Uw productcatalogus staat in uw business manager en zal een lijst hebben van de producten die u wilt adverteren. Het hebben van een productcatalogus werkt meestal voor e-commerce bedrijven, maar kan ook werken voor sommige andere soorten bedrijven, zoals autodealers, hotels en reisbureaus.

Het hebben van een productcatalogus moet werken zolang je iets hebt wat je van plan bent om online te verkopen, of iets wat mensen zijn op zoek naar online en kan omzetten op.

Productcatalogus

Voordat u een productcatalogus voor e-commerce Facebook-advertenties maakt, zijn er vier belangrijke dingen die u zeker wilt weten:

Een actief Facebook advertentie account
Een Facebook pagina
Een Facebook business manager, die eigenaar zal zijn van uw advertentieaccount en -pagina, waardoor het voor u gemakkelijker wordt om veilig toegang te delen met anderen.
Last but not least, zoals gezegd, moet u ervoor zorgen dat de producten die u online verkoopt, producten zijn die mensen online bekijken en die ze kunnen omzetten op
Facebook beschrijft een catalogus als een container die h

https://zicht.nl/